rorosire2015.reismee.nl

Dag 02 - Transfer naar Bangkok

Ik kijk om heen, iedereen slaapt. Het is inmiddels ver na middernacht. Ik heb een paar uurtjes mijn ogen dicht kunnen doen, maar m’n nek doet pijn. Ik doe het tv scherm in de rug van de stoel voor mij aan, het lijkt aardig op te schieten, maar ik word er niet veel wijzer van. We zitten op een vlucht van Eva Air naar Taipei, Taiwan. Tussenstop in Bangkok en daar zullen wij uitstappen. Onze reis gaat straks naar Vietnam. Ik ben het Taiwanees niet machtig en richt mij op de beelden. Kan ik opmaken waar we zijn? Ineens switcht het scherm naar het Engels. Caspian Sea, beetje turbulent hier. Ik kijk nog eens om mij heen, iedereen slaapt door. Renée ligt er comfortabel bij, die komt zo de nacht wel door, hoewel het buiten al weer licht begint te worden. Nog zes uur, we zijn bijna op de helft. Ik ga een filmpje kijken en zak wat tegen de buurman naast mij aan. Ik denk dat ie mij lief vindt, hij komt steeds dichter bij, hij slaapt, hij wel.

We zijn inmiddels een paar uur verder. De vlucht was verder comfortabel, ben uiteindelijk toch ook nog in slaap gevallen. Heb wel gezien dat ze ook heel luxe stoelen hebben, voor de terugweg eens kijken wat dat moet kosten haha. Ben niet voor niets member geworden van Eva Air, overigens onderdeel van de Star Alliance Groep. Na afscheid genomen te hebben van mijn nieuwe vriend (en zijn gezin) op zoek naar de taxi. Tsjaa .. Je bent in Thailand he. Er kan wel eens iets mis gaan. Taxi staat er dus niet, ik luister of ik nog iemand “Mister de Looij” hoor omroepen, maar het berust op een misverstand. Taxi komt pas morgen .. als wij weer vertrekken ..Een leuke Thaaise dame op de luchthaven helpt ons de goede kant op. Binnen no-time hebben we alsnog een prima chauffeur, met een prima taxi die ons voor veel minder brengt naar het TK Palace Hotel. Het is slechts een tussenstop, beetje acclimatiseren. We hadden direct door kunnen vliegen naar Saigon, maar de aansluiting was krap en goed dat we het er niet op hebben gegokt, was hem namelijk niet geworden.

We hebben net gegeten, het is donker en het regent, maar lekker warm zoals het hoort hier. Morgen gaat om 05:00 uur de wekker, we gaan nu naar bed. Onze reis zet zich morgen voort naar Vietnam. Bangkok is een klein beetje vertrouwd, hoe zal Ho Chi Minh City zijn ?

Reacties

Reacties

Jeannette

Wat leuk om te lezen hoe het jullie daar vergaat. Ik heb genoten van de eerste twee blogs en kijk uit naar alle mooie blogs die er gaan komen. Geniet ervan, wees voorzichtig en doe de hartelijke groeten aan de rest van de familie.

Rick Veerhuis

Hahaha geweldig om jullie belevenissen een beetje te kunnen volgen. Veel plezier daar.

De buurtjes

Ha reizigers, voor het eerst lezen we mee op jullie blog. We zijn benieuwd naar jullie avonturen! Veel plezier! p.s gaan zo de vissen eten geven:)

Astrid Remijn

Ho Chi Minh
pas op de brommertjes. Het zijn er duizenden

Nicklas

Hij gaat lekker Robert pff wordt er best een beetje moe van als ik dit zo lees met name die passage van je (lieve) buurman zou aanleiding zijn om geen oog dicht te doen,, knap dat je in slaap bent gevallen! Nou goede reis richting nam en geniet ervan met zn allen!

Esther

Wat zullen jullie moe zijn van de reis! Lekker slapen en op maat het volgende avontuur.

Wilbert

Zo hoort een reis naar Azië te beginnen. Er is geen dag hetzelfde. Geniet ervan met z'n allen. Wij zullen jullie, als we hier Wifi hebben, volgen vanaf Sicilie. Er zullen zeker belevenissen / activiteiten tussen zitten die we zullen herkennen. Veel plezier met elkaar.

Groet Marianne en Wilbert

Wim

Tja, die lange reis had je van tevoren natuurlijk al ingeschat. Maar ik vind die kant uit altijd prettiger om te vliegen dan andersom. En je moet natuurlijk wel even slapen he! Dan gaat het allemaal wat sneller!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!